سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط تاسیانه در 92/6/15:: 11:6 عصر

یک زوج اسکاتلندی با برگزاری مراسم ازدواجشان که هزینه ای 1 پوندی در برداشت ثابت کردند با کمترین هزینه ممکن نیز میتوان ازدواج و به قول جوانان ایرانی نیازی به وام ازدواج نیست کرد.

این مراسم شامل کیک ، حلقه های ازدواج ، دسته های گل، ارکستر و حتی عکاس و فیلمبردار بود و خانواده و دوستان نزدیک عروس و داماد نیز در آن شرکت داشتند. آنها موفق شدند با کمترین بودجه لحظات فراموش نشدنی برای خود و دوستان فراهم کنند. بیشترین مبلغ پرداختی توسط عروس و داماد هزینه ثبت رسمی ازدواجشان به مبلغ 70 پوند بود و لباس عروسی که از یک سایت حراجی به مبلغ 1 پوند خریداری شد.

عروس 36 ساله میگوید متوسط هزینه ازدواج در انگلیس اکنون حدود 20 هزار پوند است، اما ما نیازی به یک مراسم آنچنانی نداشتیم و دوست داشتیم پولهایمان را صرف کارهای مهمتری کنیم. به نظر من مهمترین بخش این مراسم، ازدواج با فردی است که عاشقش هستم و قرار است همسرم باشد.

 

این عروس خانم نقاش و داماد ترانه سرا و آهنگساز در سال 2009 با هم آشنا شده و سال گذشته میلادی رسما نامزد شدند. آنها تصمیم گرفتند مراسم ازدواج خود را به سادگی هرچه تمامتر برگزار کنند.

داماد 39 ساله در ارتباط با این مراسم گفت : من و همسرم از حامیان طبیعت هستیم و قرار ما این بود که به ساده زیستی و طبیعت احترام بگذاریم. حتی حلقه های ما دست ساز است و آن را از شاخ بزی که در باغ کنار مزرعه پیدا کردیم تراشیدیم. لباس عروسی نیز از یک سایت حراجی خریداری شد و باقی چیزها را دوستان و آشنایان به ما هدیه کردند. برای مثال کیکهای مراسم را عمه عروس پخته است و ترانه های شاد مجلس را پدر عروس خانم نواخته و عکاس و فیلمبردار نیز از آشنایان داماد هستند و در ازای کمکی که وی قبلا به آنها کرده بود از مجلس او عکس و فیلم تهیه کردند.


کلمات کلیدی :